Followers

Saturday 17 December 2011

assalamualaikum ~
hyep .. ! firstly thanx for reading my blog that is not as much as this ==''
xde ape yang nak diceritakan lagi buat masa kini..kerana tak ada yang laen lagi daripada menunggu result PMR keluar ! kepala aku penuh dengan fikiran sal result je =='' sampaikan nak tidoe malam pom x boleh lelap dengan lena :'/ kadang2 sampaikan termimpi sal result ... adoii penat iloo aku rase ~ my bestie n cousin ckap jangan lar fikir sangat buat rileks je ! doii mna boleh aku takut lar coz semua durp cakap kat aku yang aku mesti dapat 5A kalau x sia2 je blja slma 3 tahun tapi nak dpatkan 5A pom x boleh ~ huaaaaaaaaaaa :'(
oke2 ~ i try the best oke !! saya pom harap result nirm x mengecewakan saya ! sbab tahun depan saya nak masuk asrama lar ..... ! tapi kan saya ada juga terfikir boleh ke saya tinggal diasrama  ? darh x pernah tinggal plak tuf tapi yang pentim skali kakak aku ckap boleh ke nak duduk asrama ? darh lar malas =='' haha ! malas sbab ape yang aku nak buat kau yang buat ~ tapi yang teramat pentim aku tak boleh berpisah dengan SUPERHERO SEPEX aku larr !!! malam2 mesti sblum aku masuk tidoe aku akan kiss dy dulu kalau tak aku x boleh tido ~ B aunty emy tahu yang B x bagi aunty emy tnggal kat asrama sebab B cakap sape nak maen n usik B lagi kalau aunty emy tinggal kat asrama ~ tp B aunty emy nak tinggal kat asrama kalau aunty emy tinggal kat rmah aunty emy asyik mngadap lappy je....ape yang pentim aunty emy nak B tahu yang aunty emy bukan nye x balik lagi larr ~ kalau cuti aunty emy balik lar B ! i love u so much AZRAIE !!haha ! kalu aunty emy nak marah B mesti aunty emy pngil AZRAIE an an an ? alalaaa ucuk2 sepex nirm ~ SAYANG KAU AZRAIE DANISH !!

No comments:

Post a Comment