Followers

Tuesday 22 November 2011

awop terr ! sury lury derh sal saya tolak awak !

huhu !
suyu muntux muuf durh sul suyu tuluk awup ! subub suyu x nuk kutu lubuh duru su'urung kuwun ~

#padan muka sape yg bca entri tuhs ! mesti mlut dy mncung2 ~ haaaaaaaaaaaaaa ~(suko supe bob's)
  uke2 ! saya teram mula derh !

haha !
saya mintax maaf derh sal saya tolak awop ! sebab saya x nak kita lebih dari seorang kawan ! saya x sengaja tolak awak jtuh dale kaca yang pecah tuhs ! saya hanya x nak m'berikan sesuatu yg belum tentu saya dapat berikan walaupun sikit , setengah or semua perasaan saya ~ saya cuba n coba untk suka kat awak ! tapi x t'daya n b'daya ~ sury bunyuk2 ! saya harap awak akan still jadi kawan kawin saya ! opsss kawan saje  no kawin2 uke ~ hehe ! =p
saya gumbira dapat saem ngam awak ~ n saya arap kita dapat jadi kawan saem sahabat 4 eva oke ! saya sbnarnya suka kat seseorang yang bukam pasti akan mnjadi milik saya n saya tahu semua tuhs hnya penuh dgan x kepastian ! tapi saya arap dy pom ad perasaan seperti saya mnyukai dy ! ouhh ! shitt larr ! oke2 ~ saya x nak mengharap ape2 sbab semua tuhs penuh dgan bukam kepastian saya akan dapat dy ! saya x nak hati saya akan pecah bederai seperti cawan kaca dari meja jatuh ke lantai ! (seperti saya lakukan n sory mum 4 that ~ =p )


#uke lar ! saya x nak n x se laye perasaan saya yang entah pape nirm !



No comments:

Post a Comment