Followers

Monday 14 November 2011

cerita dy dan aku ~ semua darh berakhir =_="

saya NOR IRDAMELIA ! =P
saya sedang mencari seseorang yang sanggup menjadi SUPERHERO untuk saya ! =)
SUPERHERO yang pernah saya miliki dulu telah saya lepaskan ~
apa ? kenapa saya lepaskan ?
saya rasa n saya fikir saya patut lepaskan dia ~
itu semua saya lakukan untuk namanya kepada SAHABAT !
sebab saya x nak apabila dy tahu yg sy sdng r/ship wif org yg dy suka !
so sy x nk PUTUS KAWAN sbab kerana seorng lelaki yg dy sukakan !
sy n Capital A r/ship dlm diam-2 ~
ktika sy n A nk ckap kat kwan-2 yg sy sbnarnya dgan A dlm r/ship tiba-2 kwan sy ckp yg dy suka kat A ~
so mulai mlam e2 sy tlah cari psal dgn A n sy ckap 
"antara kita sebenarnya x de ape2 ! saya hanya anggap awk sbgai kawan !!"
dy pelik sbab sy ngam dy oke je !
tba-2 sy msg cri psal n ckap kat dy mcam tuhs ~


awak sebenarnya saya sayam n suka kat awak ! tapi e2 semua dulu ~
sekarang saya hanya anggap awk sbgai kawan n x lebih dari e2 ....
saya sangat menghargai kedatangan awak sewaktu dulu yg slalu tman saya n ad ketika sy mmerlukan diri awak !
awk msg,col n tgur sy kat fb ~ tp sy x lyan  !
sy ad sbab untk lakukan smua e2 ~
sy klau blh memank sy nk sngt2 rply n angkat col awk dan CB dgan awk dlam FB ~
sy rndu kat awk ~ =(



#sampaidisiniceritakita !
#alif afzal^irdamelia_Capital A^I just a friend =)



No comments:

Post a Comment