Followers

Friday 11 November 2011

love is cinta ??

cinta itu buta ?
betul ke ??
hahaha ~
ada ape dengan cinta ?
MENARIK ke ? HEBAT sangat ke ? PENTING ke ?
hah ! semua 2 ad dalam kpala saya ! saya t'tanya-tanya......
perlu ke bercinta sewaktu umur sebegini ?
adakah CINTA e2 SETIA ? IKHLAS ? JUJUR
kenapa saya memilih untuk SINGLE ?
sebab saya ad sebab2 tertentu !

  • aq rase dlm umur yg bru sthun jgung mcam nirm baek x pyah ssah2 nak pkir psal couple !
  • study first kam lebih baek ! menjamin masa depan ~
  • SETIA ? betul ke dy setia dgan kita ? #saya setia kat awak je ! dlm haty saya hnya ad awk sorng je ! * bia kita nirm makwe dy yg no. brape entah x taw ~
  • IKHLAS ? ouh ~ so sweet ! #awakkk ~ saya cinta awak dgan se ikhlas hati saya ! *ayat mcam good-2 je kam ! menyampah aku ! kalau t'pksa baek jgam ckap mcam 2 eps !!
  • JUJUR ?  #awak ! saya nak kluar dgan si mamat nirm ~ so awak jgn msg n col sy oke !* heyy jantan ! kalau kau nk kluar dgan kwan kau yg laki knpa aq x  boleh msg n col kau ?
  • JANJI ? mcam menarik je ! yup ! memank menarik sbab e2 smua JANJI KOSONG ! #awak saya janji saya akan jaga awak ! saya janji saya akan setia dgan awak sorang je ! saya janji saya x akan tinggalkan awak ! *heyyy ! brape bnyak koe janji hah ? aq pom darh naek lemas dgan janji koe !
  • hah ! nirm satu lagi ~ kalau lpas putus mesti AYAT KURANG SOPAN akan keluar ~ 
  • lepas ptus pnggilan akan b'2kar ! sayam=ayam  baby=babi n dll.

saya sebenarnya takut nak bercinta sbab saya takut kalu saya setia ~ dy mengkhianati kesetiaan saya !
kalau saya jujur , ikhlas mencintai dy tetapi dy memusnahkan semua e2 saya akan terluka !
saya takut dy mencintai saya kerna rupaparas,hartabenda,dll. saya x nak !
saya nak cinta yang dapat menerima saya seadanya
dapat menerima baek n buruk nya diri saya !
saya x suka DIPAKSA  kerna cinta yang dalam keterpaksaan e2 sangat menyakitkan ~
saya x nak lepas putus kita jadi seprti musuh !saya nak kita mnjadi seorang kawan !
saya tidak memerlukan JANJI dalam percintaan ! kerna e2 semua adalah JANJI KOSONG ~
saya nak susah n senang kita dapat share semua tu ~
saya x minax kalau couple awak nak mintax yang pelik2 !
kerana belum tentu kita akan kawin ~
kerna dalam ISLAM kita tdak boleh pegang2 org yg bkan MUHRIM dgan kita ~

#semuainidarihatisaya ! <3
#darimataturunkehati ~

No comments:

Post a Comment