Followers

Wednesday 9 November 2011

joyah karipap + mex sue bulax = kawan saya ketika ini !


joyah karipap ??

  • saya lar joyah karipap tuhs ! nor irdamelia
  • mesut ozil yg berikan nma tuhs kat saya :)
  • mcam2 glran lagi dy bagi kat saya !


mex sue bulax ??



  • kawan saya ! nur amira shuhana
  • mesut ozil yang bagi juga !
  • dy hnya pnggil bulax je !




saya dengan sue kwan msa form 1 lagi !
tapi kita org mnjadi lbih rapat time form 3
kita org bgai kan kembar !
dimana ada sue disitu ad saya !
dan dimana ad saya disitu juga ad sue :)
semua org taw yg sy n dy sngt rpat !
dy baek !
dy suka tlng sy msa sy ssah !
kita org sering b'tkar pndapat  dan b'kongsi sgala mslah !
kami tinggal x jauh dan x dkat !
sederhana je ~ :p
tarikh lahir dy sama mcam tarikh lahir arwah abng long saya :)
ketika saya sakit dy lar yg rwat saya !
sy degil !
wlaupun saya sakit saya tetap nak ke sekolah !
yg jadi mngsa yg tlng jga saya dy lar ~
awakkkk.......awakkkk.....~
terima kasih ye sbab sudi jadi kawan saya dan ad ketika saya memerlukan pertolongan !
saya anggap awak mcam adk bradik sy darh !
mama awk pom baek !
mama awk muda lagi kan ~
mcam kwan je !
saya suka keluarga awak !
dy org baek sngt dgan saya ! 
terima kasih ye atas segala-gala nye !

nur amira shuhana + nor irdamelia = kawan sampai bila !!







No comments:

Post a Comment